جوجه کباب زعفرانی

تفریحی
تفریحی
جوجه کباب زعفرانی
ن : لیلا تهامی ت : جمعه 6 دی 1398 ز : 23:37 | +

جوجه کباب زعفرانی

برای شروع مرغ را پس از شستشو در ابعاد کوچک خرد نموده اندازه قطعات خرد شده مرغ باید به گونه ای باشد که در هنگام سیخ گرفتن شما با مشکل خاصی مواجه نشوید پس از انجام این کار پیاز ها را رنده نموده و آب پیاز را جدا مینماییم . نکته : استفاده از آب پیاز تاثیر بیشتری دارد برای ترد شدن جوجه کباب و گرفتن بوی بد مرغ .

حالا آب پیاز را با مواد طعم دهنده دیگر پودر زنجبیل و نمک و فلفل سیاه و پودر سیر مخلوط میکنیم زمانی که مواد بخوبی با یکدیگر مخلوط شد زعفران دم کرده و ماست خامه ای و آب لیمو را نیز به این مواد اضافه میکنیم . نکته : استفاده از ماست خامه ای بخاطر چرب بودن آن میباشد , این چربی جوجه کباب شما را تردتر خواهد کرد و دیگر شما نیازی ندارید که از روغن استفاده نمایید .

پس از تهیه مایه طعم دهنده جوجه های خرد شده را به مواد اضافه میکنیم , آنها را بخوبی با هم مخلوط کرده و برای مدت زمان ۱۲ الی ۲۴ ساعت مواد را درون یخچال قرار میدهیم تا کاملا مزه دار و ترد شود . زمانی که جوجه شما آماده کباب نمودن شد و درحالت نیم پز قرار داشت با استفاده از یک فرچه کره آب شده را بر روی جوجه ها کشیده تا طعم مطلوب تری را بخود بگیرد . نکته : در صورت عدم دسترسی به ماست میتوانید از سس مایونز هم استفاده نمایید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com